دسته‌بندی نشده

شارژر خودرو در برابر پاوربانک: کدام بهتر است؟

نماینده رسمی یوگرین در ایران

شارژر خودرو در برابر پاوربانک: کدام بهتر است؟

آیا شما به یک شارژر USB خودرو نیاز دارید یا یک پاوربانک؟ ممکن است هر دو مورد را نیاز داشته باشید، اما کدام بهتر است؟

شارژرهای USB خودرو و پاوربانک‌ها دستگاه‌های الکترونیکی هستند که لپتاپ‌ها، تلفن‌های همراه و دوربین‌های دیجیتال را شارژ می‌کنند. اما این دو مورد به یک جنبه مشترک اشاره می‌کنند و هر دو دستگاه کاری مشابه را انجام می‌دهند که این امر ممکن است برای کاربران گیج‌کننده باشد. ما در اینجا برای شما اطلاعات کاملی درباره هر دو عبارت ارائه خواهیم داد و با ارائه بهترین روش برای شارژ، ابهامات شما را برطرف خواهیم کرد.

شارژر خودرو یک آداپتور کوچک است که به درگاه سیگاری یا درگاه لوازم جانبی موجود در تقریباً همه‌ی خودروها وصل می‌شود و یک یا چند پورت USB را فراهم می‌کند. ورودی از طریق آن می‌توانید تلفن همراه یا فلش درایو خود را به سیستم سرگرمی خودرو متصل کنید تا موسیقی گوش دهید یا از Apple CarPlay یا Android Auto استفاده کنید. بیایید بیشتر در مورد کاربردها آن را بفهمیم.

چگونه شارژر خودرو کار می‌کند؟

باتری خودرو دستگاه‌های الکترونیکی که در حین عملکرد نیاز به استفاده از آنها دارید را شارژ می‌کند. لوازم جانبی دیجیتالی که به برق نیاز دارید از باتری خودرو استفاده می‌کند تا جریان را از باتری جذب کند، که برای تلفن همراه شما صحیح است. شما باید شارژر ویژه‌ای را در خودروی خود قرار دهید و آن دارای یک پورت و آداپتور است که متفاوت از آنچه برای شارژگر استاندارد تلفن همراهتان استفاده می‌شود. امروزه بسیاری از خودروها با پورت‌هایی برای شارژ مناسب طراحی شده‌اند.

مزایای استفاده از شارژر خودرو:

– راحتی: شارژر USB خودرو راحت است؛ شما می‌توانید دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید.
– همیشه در دسترس در حین رانندگی: یکی از مزایای دیگر آن این است که همیشه در دسترس است در حین رانندگی. شارژر خودرو همیشه در دسترس است وقتی در حال حرکت هستید یا نیاز به انجام کارهای فوری دارید و نیازی به نگرانی از تخلیه باتری ندارید.

معایب استفاده از شارژر خودرو:

– محدود به استفاده در خودرو: شارژرهای USB خودرو عمدتاً برای استفاده در خودرو طراحی شده‌اند. بنابراین، به جز در خودرو، نمی‌توانید از آن استفاده کنید.
– سرعت شارژ کمتر: متوجه خواهید شد که هنگام شارژ الکترونیکی خود با شارژر USB خودرو، سرعت شارژ کمتر است. بنابراین، این یک معایب دیگر استفاده از آن است.
وقتی شارژر USB خودرو را خریداری می‌کنید، بهتر است به دنبال یک شارژر USB خودرو دو پورته باشید زیرا می‌تواند موثر باشد. با استفاده از شارژر دو پورته، می‌توانید به راحتی چندین دستگاه الکترونیکی را شارژ کنید. اگر دستگاه‌های شما باتری‌های کمی دارند، می‌توانید هر دو را قرار دهید و از آن‌ها استفاده کنید.

یک پیشنهاد برای شارژر دو پورته خودرو، “Ugreen 130W USB C Car Charger” است. این شارژر سریع‌ترین گزینه برای شارژ در حین رانندگی است. این شامل یک نمایشگر LED است که با آیفون 14/13/12 و سایر دستگاه‌ها سازگار است. شما از ویژگی‌های آن لذت خواهید برد و طراحی جدید آن قطعاً قلب شما را جلب خواهد کرد.

ویژگی‌های کلیدی:

شارژ سه پورت با سرعت بالا
امنیت برتر
شیک و عملی
سازگاری گسترده

پاوربانک یا باتری قابل حمل یک روش بسیار بهتر و مدرن برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی است. با افزایش استفاده از تجهیزاتی که با باتری کار می‌کنند، از تلفن همراه تا بلندگوهای قابل حمل، پاوربانک به عنوان شارژر قابل حملی شناخته می‌شود که تنها به یک رابط شارژ USB نیاز دارد. شما متوجه خواهید شد که بسته به نیازهای افراد، در اشکال و اندازه‌های مختلف موجود است.

چگونگی عملکرد پاوربانک:

پاوربانک انرژی را در باتری‌های خود ذخیره می‌کند که به شارژ دستگاه‌های الکترونیکی کمک می‌کند. شما باید پاوربانک را به دستگاه الکترونیکی متصل کنید و آن شروع به انتقال انرژی ذخیره شده در خود به دستگاه می‌کند. پاوربانک‌ها معمولاً از طریق پورت‌های USB به دستگاه‌ها متصل می‌شوند، اما برخی از آن‌ها قابلیت شارژ بی‌سیم نیز دارند.
مزایای استفاده از پاوربانک:

قابل حملیت: پاوربانک‌ها به دلیل ویژگی قابلیت جا به جا شدن آن‌ها، آسان برداشت و حمل شدند است. نگران نباشید که فضای زیادی در کیف یا جیب شما را اشغال کند.
قابلیت شارژ چندین دستگاه: با کمک پاوربانک‌ها، می‌توانید چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید به دلیل تعداد زیادی پورت موجود در آن‌ها.
سرعت شارژ بالاتر: با پاوربانک‌ها می‌توانید از سرعت بالاتر شارژ لذت ببرید.

معایب استفاده از پاوربانک:

نیاز به یادآوری برای شارژ کردن: شما باید به خاطر داشته باشید که پاوربانک را شارژ کنید. چند بار متوجه شده‌اید که پاوربانک شارژ نشده است زیرا فراموش کرده‌اید آن را شارژ کنید. این یکی از معایب استفاده از پاوربانک است که باید به خاطر داشته باشید.
ظرفیت محدود باتری: پاوربانک‌ها ظرفیت محدودی برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی دارند و به سرعت خالی می‌شوند.

پاوربانک یکی از روش‌های ارزشمند برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی است. یکی از دلایلی که باید آن را خریداری کنید این است که می‌توانید آن را همه جا و همه‌کجا ببرید و به راحتی در جیب خود قرار دهید که باعث شده است خرید آن محبوب باشد.

Ugreen 10000mAh PD 20W USB-C Power Bank

برند Ugreen یکی از برندهای معروفی است که پاوربانک‌های شارژر قابل حمل را برای همه دستگاه‌های الکترونیکی از تلفن‌های همراه تا لپتاپ‌ها عرضه می‌کند. این پاوربانک 10000 میلی‌آمپر ساعت کوچک و مناسب سفر است که شارژ آیفون شما را از 13٪ تا 60٪ در 30 دقیقه انجام می‌دهد. از دو پورت USB شارژ همزمان با حفاظت جامع لذت ببرید که باعث آرامش بیشتری می‌شود.

ویژگی‌های کلیدی:

شارژر قابل حمل با قدرت تحویل برق USB-C 20 وات
قابلیت استفاده یونیورسال
کوچک و راحت
باتری ATL با کیفیت بالا و ایمنی برتر
مقایسه مزایا و معایب شارژرهای خودرو و پاوربانک‌ها به ما نتیجه می‌دهد که هر دو دارای مزایا و معایب خاصی هستند. وقتی در خودرو هستید، قطعاً از شارژرهای خودرو لذت خواهید برد، اما وقتی در سفر خارج از کشور هستید، پاوربانک از تخلیه باتری شما محافظت خواهد کرد. پاوربانک‌ها به سرعت خالی می‌شوند، اما با شارژرهای خودرو نیازی به نگرانی از همین موضوع ندارید.

بنابراین، شما می‌توانید شارژر را بر اساس راحتی خود خریداری کنید.

توصیه‌ها برای زمانی که هر گزینه می‌تواند انتخاب بهتری باشد:

شارژر خودرو گزینه‌ی ایده‌آلی است وقتی که با خودرو سفر می‌کنید. این شارژر می‌تواند به شما کمک کند تا باتری خود را از تخلیه جلوگیری کنید. پاوربانک گزینه‌ی ایده‌آلی است وقتی که برای مدت‌های بیشتری و حتی برای رفتن به محل کار نیاز به شارژر دارید. بنابراین، کاملاً بستگی به نیازهای شما دارد که کدام را خریداری کنید.

نتیجه‌گیری

شارژرهای USB خودرو و پاوربانک‌ها مناسب برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی شما هستند و برای هدف مشابهی استفاده می‌شوند، اما برخی تفاوت‌ها باعث می‌شود شما تصمیم بگیرید کدام بهتر است. ما مزایا و معایب هر دو شارژر را ارائه می‌دهیم، آن‌ها را مقایسه می‌کنیم و آن‌ها را بر اساس نیازهای خود خریداری کنید.

 

 

لینک منبع سایت

Car Charger vs Power Bank: Which is Better?

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *